Nieuwsbericht
headernew2.jpg headernew2_3.jpg header_heren1_2.jpg
Algemeen

Vacatures, vrijwilligers maken de club!

9-7-2015

VACATURES

Het is geen geheim: zonder vrijwilligers kunnen we geen club draaien.

Op twee plekken begint het gebrek aan vrijwilligers nijpend te worden. We hebben dringend ondersteuning nodig bij de barcommissie en bij de Jeugd Activiteiten Commissie.

Barcommissie

Het belangrijkste dat we nu moeten opvullen is de taak van coördinator. De taken van de barcommissie bestaan uit de meest uiteenlopende bezigheden.

Voorraadbeheer (hoeveel hebben we nodig, is er genoeg, ook gezien de houdbaarheid en geplande clubactiviteiten?)

Inkoop (er moet besteld worden, hoeveel, zijn er aanbiedingen?)

Kassa (moet worden ingeregeld, pin moet werken, de kas moet worden beheerd, contact moet worden aangemeld en afgestort)

Assortiment (sluit het nog aan bij de wens van de leden, zijn er producten die niet lopen? Maken van allergenen kaarten en bijhouden SHV)

Schoonmaak en gevonden voorwerpen (na activiteiten moet er worden schoongemaakt -> communiceren naar de schoonmaakdames)

Contactpersoon bij teamactiviteiten (voorwaarden doorgeven, evt zorgen voor extra inkoop)

Contactpersoon bij evenementen (bv jongste jeugddag, Rabo jeugdhockeytoernooi, extra inkoop, barbezetting, schoonmaak)

Meedenken over uitvoeren/handhaven alcoholbeleid

Praktisch: wegbrengen van glas en oud papier, legen van de prullenbakken in en om het clubhuis, zorgen dat de vuilcontainer op tijd aan de weg staat

Bardienstschema maken

Barhoofd (een aantal zaterdagdelen per seizoen ben je verantwoordelijk voor de bar)

Wij hebben nodig:

1.     Iemand die in staat is een geheel te zien in al deze losse taken. Je hoeft deze taken niet zelf uit te voeren, je hoeft ook niet je bedje op de club neer te zetten maar je signaleert wel wanneer er problemen ontstaan of dingen uit de pas lopen.

2.     In alle bovengenoemde taken hebben we hulp nodig. Sommige taken doe je alleen, andere taken met meerdere. Je hoeft geen wielen uit te vinden.

Jeugd Activiteiten Commissie

Wij hebben nodig:

1.      Ook hier hebben we een coördinator nodig. Iemand die het overzicht heeft van alle activiteiten in een seizoen. Dit zijn er 6-7. Iedere activiteit is op zichzelf staand en erg overzichtelijk. Van alle activiteiten zijn goede draaiboeken die ieder jaar worden bijgesteld. De taak van de coördinator is per activiteit het op tijd aansporen om in actie te komen, het doorlopen van het draaiboek, de taken te verdelen en achteraf te evalueren of alles goed is verlopen.

2.     Vaders/moeders die op de activiteit zelf kunnen helpen met de uitvoering. Van deze ouders maken we een lijst zodat we indien nodig kunnen bellen.

      Penningmeester

Met ingang van 1 oktober 2015 hebben wij nodig:

Een financieel expert met een hands-on instelling en visie die een zinvolle uitdaging zoekt. We hebben een plekje voor je binnen ons gezellige bestuur en je helpt de club weer een paar jaar vooruit.

De penningmeester draagt zorg voor alle financiële zaken waarmee de vereniging te maken heeft, alle financiële transacties, het innen van de contributie en het voeren van een goede boekhouding via Twinfield. Daarnaast is de penningmeester ook verantwoordelijk voor het aanvragen van de subsidies en het verkrijgen van andere financiële ondersteuning, i.s.m. de sponsorcommissie.

Waar kan je je opgeven of meer informatie krijgen?

Vind je het leuk om te helpen? Stuur een mailtje naar [email protected] en Carla beantwoordt al je vragen. Uit eigen ervaring kunnen wij allemaal zeggen: het is gewoon leuk om wat voor de club te doen. Het is gezellig en je zult verbaasd staan hoe snel je erin rolt.